Wysyłki i zwroty

Warunki wysyłki

Wysyłki są realizowane zgodnie z warunkami podanymi przy produkcie, lub w szczególnych wypadkach według ustaleń indywidualnych w formie pisemnej po zaksięgowaniu wpłaty na naszym koncie. W ramach standardowych metod wysyłki preferujemy kurier DPD(standard), INPOST paczkomat. W celu informowania o statusach przesyłki udostępniamy operatorom logistycznym adresy e-mail podane przy składaniu zamówienia, co pozwala klientom monitorować status.

Definicja:

Przewoźnik: firma kurierska, transportowa, doręczyciel, przewoźnik

Klient zgodnie z warunkami wybranego przez siebie przewoźnika ma obowiązek zgłoszenia reklamacji do firmy kurierskiej w nieprzekraczalnym terminie według regulaminu przewoźnika, na podstawie protokołu szkody sporządzonego podczas doręczania paczki. W przypadku wszelkich uszkodzeń opakowania, należy odmówić przyjęcia towaru i sporządzić protokół uszkodzeń, następnie należy rozpocząć procedurę reklamacyjną. Firma PATOM Paweł Niemczyk nie odpowiada za wszelkie szkody powstałe w transporcie.

Produkty nowe są pakowane w oryginalnych opakowaniach i zabezpieczone wg standardów producenta.

Szczegółowe informacje na temat metod dostawy znajdują się za stronach produktów.

Warunki zwrotu

Konsument zgodnie z odpowiednimi przepisami ma prawo zwrotu towaru, w określonym ustawowo terminie. Koszty zwrotu towaru zwracamy do równowartości kosztu wysyłki widniejącego na FV sprzedaży.

Pozostali klienci, nie mają możliwości zwrotu, w związku z powyższym zalecamy przemyślane zakupy.